Druk dla firm

Uwolnij swoje marketingowe supermoce dzięki drukowi i serwisom społecznościowym

Zajmuję się marketingiem od ponad 18 lat. Mój zawodowy fundament został zbudowany na druku. Wyprodukowałem setki katalogów drukowanych i kampanii omni-channel, a nawet pamiętam jak kolekcjonowałem reklamy filmowe. Zbudowałem również od podstaw kanały społecznościowe o łącznym zasięgu ponad 70k. Uważam się za osobę dobrze zorientowaną we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej. Oto co wiem: druk i media społecznościowe w połączeniu to supermocne strony Twojej strategii marketingowej.

Super siła

Według rocznego raportu Content Marketing Institute (CMI's) w 2016 roku, płatne reklamy B2B do druku lub innej promocji offline były używane 57% czasu. Social Ads podążały za tym na poziomie 51%.

Możesz osiągnąć ostateczny push i pull z ukierunkowanymi grupami odbiorców i promocjami. Techniki mogą obejmować druk zmienny, który może być stosowany w połączeniu z kampanią w mediach społecznościowych, aby zachęcić subskrybentów do przejścia na stronę docelową, subskrypcji lub podjęcia działania. Weź swoją listę mailingową i załadować go do niestandardowych odbiorców na Facebooku i kierować swoją obecną publiczność. Lub użyć danych demograficznych do kierowania. Użyj kreatywnych call-to-actions, aby kierować ruch z druku do społeczeństwa.

ESP

Skup się na ludziach. Druk musi być spersonalizowany, podobnie jak serwisy społecznościowe. Jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich. Zaangażuj swoich klientów na portalach społecznościowych, online, mobilnych, w druku, w audycjach, w event marketingu, itd. Według Barb Pellow, Dyrektor Grupy Infotrends, druk pozostanie dominującym kanałem. "Ważnym przesłaniem jest to, że musi on dobrze współpracować z innymi kanałami" - kontynuuje. Termin "omni-channel" może być marketingowym buzzwordem, ale odnosi się do znaczącej zmiany - dzisiejsi marketerzy muszą zapewnić bezproblemowe doświadczenie, niezależnie od kanału czy urządzenia."

Spidey Sense

W ostatecznym rozrachunku, zaangażowanie klienta jest tym, o co nam wszystkim chodzi i jest to główny priorytet dla 81% marketerów. Badania grupy Gartner zalecają firmom "zwiększenie aktywnego zaangażowania klienta poprzez dostosowanie kanałów społecznościowych, mobilnych i tradycyjnych". Jak wiemy, wiele firm konkuruje o uwagę Twoich klientów. Skrzynki mailowe są przepełnione, a algorytmy Facebooka ciągle się zmieniają. Materiały drukowane mają większe szanse na zwrócenie uwagi i pomagają zbliżyć się do zaangażowania dzięki silnemu CTA.

Teraz nadszedł czas na lasso prawdy. Nie ma znaczenia, jak świetne są Twoje materiały drukowane lub media społecznościowe. Jeśli Twoje marketingowe supermoce nie są połączone i nie stanowią części dobrze zaplanowanej, strategicznej kampanii marketingowej, to równie dobrze możesz pracować z kryptonitem.

Tagi: Marketing zintegrowany, Trendy w marketingu druku

Być może zainteresuje Cię...

Laminator Leitz iLAM Home Office A4 Szary ciemny 209,42 PLN Zobacz w sklepie
Laminator iLam Office A4 Leitz 335,44 PLN Zobacz w sklepie
Laminator Leitz iLAM Touch Turbo Pro A3 Srebrny 1 468,97 PLN Zobacz w sklepie