Druk dla firm

Ożywienie marki Private Label

Dowiedz się, dlaczego tworzenie marki własnej może być dla Ciebie odpowiednie

Marka ma znaczenie, a coraz więcej detalistów i niezależnych sprzedawców przekonuje się, że marki własne mają sens z biznesowego punktu widzenia. Produkty pod marką własną to świetny sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji. A jak pokazują dane sprzedażowe, marki własne cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów.

Według Private Label Manufacturers Association, sprzedaż produktów marek własnych rosła w 2016 roku w tempie czterokrotnie wyższym niż marek narodowych, kończąc rok z łącznym udziałem w rynku na poziomie 19,7 procent. Organizacja szacuje, że całkowita wielkość rynku marek własnych w Stanach Zjednoczonych wynosi obecnie ponad 150 miliardów dolarów.

Więcej dobrych wiadomości płynie od millenialsów, którzy wyprzedzili pokolenie wyżu demograficznego jako największe żyjące pokolenie. Badanie przeprowadzone przez Cadent Consulting Group wykazało, że 51 procent milenialsów nie preferuje marek własnych w porównaniu z markami krajowymi, w porównaniu z zaledwie 39 procentami osób z wyżu demograficznego. To dobrze wróży ciągłemu rozwojowi i akceptacji marek własnych przez konsumentów.

"Nie ma już piętna związanego z kupowaniem produktów pod markami własnymi" - mówi Michelle Selders, prezes Brand Verbalist, firmy zajmującej się strategią marki. "Dla wielu konsumentów jest to teraz mądry wybór. ... Dla detalistów marka własna może być również wielką wygraną. Mają oni większą kontrolę nad produktem, mogą lepiej zaspokoić potrzeby swoich klientów i zoptymalizować swoje marże zysku."

Jako największy producent niepowlekanego papieru w Ameryce Północnej mamy unikalne spojrzenie na produkty papierowe, wraz z ponad 40-letnim doświadczeniem w zakresie marek własnych. Współpracujemy z największymi firmami zaopatrzenia biurowego na świecie, ale współpracujemy również z niezależnymi sprzedawcami, którzy mogą być zainteresowani budową programu marek własnych.

"Mamy dużą wiedzę na temat samego papieru, a nie tylko branży, dlatego jesteśmy w stanie zaoferować indywidualne podejście do każdego programu marek własnych, oparte na potrzebach każdego klienta" - mówi Marium Dossaji, Customer Marketing Manager w Office Supply. "Możemy przeprowadzić ich markę własną od pomysłu do wprowadzenia na rynek, ale możemy również pomóc im zwiększyć zasięg w miarę rozwoju ich biznesu".

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy pomóc Ci dostosować program, który ma sens dla Twojej firmy.
Tags: Domtar Difference, Private Label Trends

Być może zainteresuje Cię...

Laminator Leitz iLAM Home Office A4 Szary ciemny 209,42 PLN Zobacz w sklepie
Laminator iLam Office A4 Leitz 335,44 PLN Zobacz w sklepie
Laminator Leitz iLAM Touch Turbo Pro A3 Srebrny 1 468,97 PLN Zobacz w sklepie