Druk dla firm

Bezpośrednia poczta, która zdominowała skrzynkę pocztową

Zarówno marketerzy, jak i marki chcą osiągnąć świadomość top-of-mind, zwłaszcza teraz, gdy konsumenci wychodzą z domu i wracają do jakiejś wersji normalności. Nie jest tajemnicą, że ostatni rok miał wpływ na sposób, w jaki robimy zakupy, uczymy się i żyjemy. Z tego powodu, przejście do marketingu cyfrowego postępowało z prędkością warp. Podczas gdy marketing cyfrowy ma swoje zalety, kanały te są obecnie przepełnione - co sprawia, że jeszcze trudniej jest dotrzeć z przekazem marketingowym do klienta. Direct mail to świetna droga do przebicia się przez szum, zdobywając niepodzielną uwagę konsumentów.

Może być postrzegana jako staromodna w erze cyfrowej - ale to wcale nie jest prawda. W rzeczywistości badania wykazały, że 31% konsumentów jest bardziej podekscytowanych otrzymywaniem poczty każdego dnia niż przed pandemią. Konsumenci poświęcają również o 34% więcej czasu na czytanie materiałów marketingowych i promocyjnych, które trafiają do ich skrzynek pocztowych. W świecie, w którym wszyscy doświadczamy pewnego rodzaju cyfrowego zmęczenia, nie ma nic lepszego niż dotykalna natura bezpośredniej korespondencji i jej zdolność do nawiązywania kontaktów na poziomie osobistym.

Aby poczta bezpośrednia zdominowała skrzynkę pocztową, niezwykle ważny jest dobór odpowiednich elementów. Wybór papieru, użycie koloru i zastosowanie technik drukarskich wpływają na odbiór wiadomości.

Wybór papieru

Wybór papieru jest nieograniczony - ale wybór odpowiedniego nośnika dla Twojej wiadomości nie musi być trudny.

Jedną z rzeczy, którą należy rozważyć, jest wiadomość, którą próbujesz przekazać. Wybór papieru powinien być przedłużeniem tego, co reprezentuje Twoja marka. Na przykład, papier powlekany nada Twojej korespondencji elegancki wygląd. Z drugiej strony, papiery niepowlekane mają w sobie pewne ciepło i wrażliwość dotykową, a ich dotyk sugeruje poczucie zaufania, autentyczności i odpowiedzialności. To sprawia, że świetnie nadaje się do takich zastosowań, jak edukacja, artykuły gospodarstwa domowego i odzież. Doskonałym przykładem doboru idealnego papieru do przekazu jest niedawna praca Fundacji Rodziny Hall. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Należy również wziąć pod uwagę kaliber papieru, który bierzemy pod uwagę. Kaliber (lub grubość arkusza) jest tym, co dodaje trochę ciężkości do końcowego dzieła. Wyższy kaliber oznacza również, że papier będzie wytrzymały podczas wysyłania pocztą. Jest to szczególnie ważne, jeśli robisz pocztówkę lub selfmailer. Podczas wyborów w zeszłym roku, otrzymałem pocztówki od kilku lokalnych kandydatów. Być może jestem stronniczy, ponieważ jestem papierowym nerdem, ale direct mail, który używał wyższej jakości, cięższego papieru (z wyższym kalibrem) przykuwał mój wzrok częściej niż te wydrukowane na tanim, cienkim papierze.

Ostatnią rzeczą, którą należy rozważyć, jest jakość papieru, który wybieramy. Wielokrotnie słyszeliśmy, że marketerzy uważają, że papier nie ma znaczenia - po prostu chcą najtańszą rzecz, jaką mogą dostać. Pamiętaj, że najtaniej nie zawsze znaczy najlepiej, a pójście na skróty w przypadku papieru może spowodować, że nie osiągniesz zadowalających wyników. Dobra wiadomość jest taka, że nasze marki Cougar®, Lynx® i Husky® są najwyższej jakości i wszystkie charakteryzują się doskonałą przerabialnością i drukownością.

Użycie koloru

Jeśli chodzi o druk, nic tak nie przyciąga uwagi jak kolor. Badania wykazały, że użycie koloru może zwiększyć reakcję na zamówienia pocztowe o 20% i poprawić czytelność nawet o 40%.

Użycie koloru w korespondencji bezpośredniej nie musi być ograniczone tylko do ilości drukowanych farb - istnieje również możliwość użycia różnych kolorów papieru, aby wzmocnić przekaz. Świetnym przykładem jest ta kartka świąteczna, która została wykonana przy użyciu Domtar HOTS®. Zarówno nasze pastelowe linie Colors, jak i fluorescencyjne HOTS oferują gramatury okładek, które spełniają wymagania USPS dla gwarancji 9pt.

Użycie kolorowego papieru w korespondencji bezpośredniej nie oznacza, że musisz stosować pastele lub fluorescencje - możesz również zastosować coś bardziej subtelnego, jak Cougar® Natural. Cougar Natural jest świetną opcją, jeśli chcesz przekazać uczucie nostalgii i ciepła. A co najlepsze? Cougar Natural jest dostępny w różnych gramaturach i rozmiarach wraz z dołączonymi kopertami - co czyni go świetną opcją dla każdej kampanii direct mail.

Techniki drukarskie

Budżety marketingowe będą napięte do końca roku, ale istnieją możliwości włączenia do projektu direct mail technik efektywnych kosztowo. Wykorzystanie technik przykuwających uwagę lub rozrywkowych jest szczególnie ważne, jeśli prowadzisz marketing wśród generacji Z i Millennials. Badania wykazały, że te dwie generacje uwielbiają pocztę bezpośrednią - ale musisz być pewien, że ich rozbawisz swoją wiadomością.

Rozważ możliwość wykonania tłoczenia. Ta technika sprawi, że Twoja poczta będzie się wyróżniać, więc odbiorcy z większym prawdopodobieństwem wezmą ją do ręki i zaangażują się w Twoją kampanię. Istnieje wiele opcji, dlatego przygotowaliśmy to źródło informacji, aby wyjaśnić różnice między nimi. (Koniecznie poproś o wydrukowanie próbki!)

Inną techniką, którą warto zastosować jest tłoczenie folią. Efektem jest dodanie koloru, tekstury i wymiaru do każdego projektu direct mail. Koniecznie sprawdźcie projekt Firebird Symphony Hall. Zastosowanie tłoczenia folią (wraz z bogatymi, żywymi kolorami) pomaga przenieść czytelnika do rosyjskiej bajki. Ta praca przyciąga uwagę i wywołuje interakcję - a to jest dokładnie to, co każda kampania direct mail chce osiągnąć.

Po ustaleniu optymalnej kombinacji papieru, kolorów i technik dla Twojego projektu direct mail, nie zapomnij sprawdzić promocji i zachęt oferowanych obecnie przez USPS.

Tagi: Direct Mail Trends & Tips, Proces wyboru papieru, Wskazówki i najlepsze praktyki dotyczące druku

Być może zainteresuje Cię...

Laminator Leitz iLAM Home Office A4 Szary ciemny 209,42 PLN Zobacz w sklepie
Laminator iLam Office A4 Leitz 335,44 PLN Zobacz w sklepie
Laminator Leitz iLAM Touch Turbo Pro A3 Srebrny 1 468,97 PLN Zobacz w sklepie