Druk dla firm

Poradnik jak rozmawiać z klientami o druku cyfrowym

Przemysł papierniczy i poligraficzny ewoluuje każdego dnia, w miarę jak nowe czasy, nowe technologie i nowe twarze zmieniają jego krajobraz. Niepokój lub zdenerwowanie w obliczu zmian jest normalne, ale zdolność do adaptacji jest znakiem rozpoznawczym wspaniałego drukarza. Nauka, jak skutecznie komunikować swoje mocne strony i korzyści do potencjalnych klientów jest jednym z najlepszych umiejętności do nauki i istnieje kilka wskazówek, które mogą uczynić swoją edukację, że dużo łatwiejsze. Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na personalizację, marketing omnichannel i krótkie serie ze względu na krótkie terminy realizacji, rośnie również zapotrzebowanie na druk cyfrowy. Aby z powodzeniem sprzedawać klientom druk cyfrowy, trzeba zrozumieć korzyści, jakie on oferuje i umieć je przedstawić w kontekście rzeczywistych zastosowań. W naszym poradniku dotyczącym rozmów z klientami na temat druku cyfrowego przedstawiamy, jak to zrobić.

Personalizacja

Jednym z największych wpływów, jakie druk cyfrowy może mieć na plan marketingowy klienta, jest jego zdolność do personalizacji. Potencjalni nabywcy są bardziej skłonni do pozostania przy nowej marce lub wypróbowania jej, gdy czują się postrzegani jako osoby i właśnie tu wkracza druk cyfrowy. Zapytaj swoich klientów, czy ich strategia marketingowa różni się w zależności od demografii, obszaru rynku lub innych zmiennych - druk cyfrowy może pomóc im wykorzystać te możliwości. Młodsze pokolenia, takie jak millenialsi i generacja Z, podchwytują ten spersonalizowany aspekt i mają potencjał, aby stać się cenną bazą klientów. Konsumenci coraz bardziej przyzwyczajają się do tego, że dostają to, czego chcą i kierują się w stronę marek, które im to zapewniają na każdym etapie ich podróży. Przekaż informację o tym, że druk cyfrowy jest w stanie wspierać tę podróż, a z pewnością zdobędziesz uznanie.

Cyfrowa współpraca

Jeśli firma dobrze radzi sobie z danymi, może tworzyć rozbudowane profile klientów, drukować spersonalizowane komunikaty - czy to pocztówki, czy pełnowymiarowe katalogi - i kierować odbiorców w wybrane przez nich miejsca. Zintegrowanie kodów QR i rzeczywistości rozszerzonej z kampanią direct mail może ułatwić odbiorcom jeszcze większe zaangażowanie. Na przykład, klient może stworzyć kod QR, który po zeskanowaniu na kartce pocztowej otworzy wakacyjną playlistę lub wyświetli spersonalizowaną mapę prowadzącą od domu odbiorcy do nowego sklepu Twojego klienta. Uświadom swoim klientom, że dane mogą współpracować z cyfrowymi możliwościami, jeśli je posiadają.

Oznacza to również, że musisz wiedzieć, jakie korzyści z druku cyfrowego byłyby atrakcyjne dla Twojego klienta, zanim się z nim skontaktujesz. Zanim skontaktujesz się z klientem i poruszysz temat druku cyfrowego, upewnij się, że najpierw go zbadasz. Poznaj szczegóły ich działalności, zapoznaj się z konkurencją i przeczytaj, co mówią ich klienci. Takie przygotowanie nie tylko pomoże Ci wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie, ale także będziesz miał prawdziwe pojęcie o tym, jakie rozwiązania w zakresie druku cyfrowego są warte uwagi. A wtedy będziesz miał pełne doświadczenie omnichannel, co jest bardzo ważne, ponieważ wszystkie te rozwiązania mają różne korzyści.

Pozostałe punkty rozmowy

  • Budżet
    • Dla informacji, takich jak broszury produktowe, podręczniki, bezpośrednie kawałki pocztowe potencjał dla starzenia się informacji może być zmniejszona do kartonów drukowanych zapasów w porównaniu do palet tego samego. W niektórych przypadkach nie ma niewykorzystanych zabezpieczeń. To sprawia, że wybór druku cyfrowego jest idealny dla marek chcących zoptymalizować budżet. W prasie, odsłonięte włókna zapewniają doskonałą powierzchnię dla przylegania tonera lub tuszu, co oznacza, że produkt Twojego klienta ma większe szanse bezpiecznie trafić do skrzynki pocztowej.
  • Trwałość
    • Jeśli klient oszczędza na kosztach tuszu i papieru, ale jego wydrukowana praca ma wytarty obraz, utracone przesłanie i robi słabe pierwsze wrażenie, to znaczy, że projekt nie spełnił swojego zadania i klient tak naprawdę nie zaoszczędził żadnych pieniędzy. Poinformuj swoich klientów, że w prasie, odsłonięte włókna stanowią doskonałą powierzchnię dla przylegania tonera lub tuszu. Obrazy są ostre, a kolory wspaniałe i mogą oni ufać, że ich prace dotrą w całości.
  • Jakość
    • Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na druk cyfrowy, producenci papieru stworzyli więcej opcji do wyboru dla drukarzy i projektantów. Kolekcja papierów do druku cyfrowego Domtar obejmuje marki Lynx® i Cougar®, z których obie oferują gładkie i super gładkie wykończenie. Niepowlekany super gładki papier ma tak gładkie wykończenie, że często mylony jest z powlekanym arkuszem matowym.

Jeśli chodzi o sprzedaż druku cyfrowego, to wszystko sprowadza się do myślenia jak klienci i przewidywania ich potrzeb. W jaki sposób najłatwiej będzie im przejść od wydrukowanego produktu do pożądanego działania, upewniając się, że ich cele są możliwe do osiągnięcia, a podróż przebiega bezproblemowo? Jak mogą stworzyć coś, co będzie rezonować z ich publicznością? Co sprawi, że pokażą swoim odbiorcom, że są postrzegani jako indywidualiści? Jeśli potrafisz przekazać korzyści płynące z połączenia personalizacji, danych i łatwego dostępu do świata cyfrowego, znalazłeś złoty punkt dla druku pięknych, kolorowych, błyszczących dzieł i punktu sprzedaży dla klientów drukarni.

Aby uzyskać więcej porad na temat komunikacji jako drukarnia, odwiedź nasz blog.

Tagi: Paper Resource, Print Marketing Trends, Print Tips & Best Practices

Być może zainteresuje Cię...

Laminator Leitz iLAM Home Office A4 Szary ciemny 209,42 PLN Zobacz w sklepie
Laminator iLam Office A4 Leitz 335,44 PLN Zobacz w sklepie
Laminator Leitz iLAM Touch Turbo Pro A3 Srebrny 1 468,97 PLN Zobacz w sklepie