Logo Lounge, przez ostatnie dziewięć lat, publikuje coroczne raporty na temat trendów w projektowaniu logo i właśnie opublikował raport na temat trendów w projektowaniu logo na rok 2011. Chciałbym usłyszeć Twoje przemyślenia na temat przedstawionych trendów.
wiadomość sponsorowana
Czy te trendy w tożsamości / brandingu mają wpływ na Ciebie lub Twój proces? Czy zgadzasz się z tymi sugestiami? Czy zauważyłeś jakieś inne trendy?
- Logo Lounge: 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003
- Disucssion on JCD: 2011 | 2010 | 2009
Disclaimer
W temacie trendów nie należy podążać za nimi dla samego podążania. Jak zauważa Bill Gardner:
Co roku warto zauważyć, że jest to raport o trendach, a nie książka z przepisami na style. Nie jest to też lista skończona: Istnieją inne ważne trendy, które nie zostały tu wymienione.
Raport ten powinien służyć jako bieżące spojrzenie na to, w jakim kierunku zmierza projektowanie logo. Słowo "trendy" samo w sobie może mieć bardzo negatywny wydźwięk, ale tak naprawdę trendy nie są złe. Ukazują nasz rozwój. To nasze podejście do nich pozwala nam iść jeszcze dalej do przodu.
Trendy w projektowaniu logo w 2011 r.
Gradienty
Juvi
Vibrate
wiadomość sponsorowana
O
Ziemia
Monoline
Seria
Brązowy
Łupież
informacja sponsorowana
Koncentryczna
Pętelki
Opasłe
Przecinek
Buckys
Owoce
Z powrotem
Izometryczny
Blackhole
PickUpSticks
Reaktywna
Medaliony
wiadomość sponsorowana
Czy te trendy w tożsamości / brandingu mają wpływ na Ciebie lub Twój proces? Czy zgadzasz się z tymi sugestiami? Czy zauważyłeś jakieś inne trendy?
© Prezentowane prace są chronione prawami autorskimi ich właścicieli. Nazwiska projektantów i ich klientów można znaleźć w oryginalnym poście, do którego link znajduje się powyżej. Oryginalna kompilacja autorstwa Billa Gardnera.