Przejdź do treści

Dlaczego nabywcy drukarek, którzy trzymają się cięcia kosztów, nie wykonują dobrze swojej pracy

Dlaczego nabywcy drukarek, którzy trzymają się cięcia kosztów, nie wykonują dobrze swojej pracy

Nabywcy drukarek powinni skupić się na wzroście zwrotu z inwestycji oraz powinni pomagać firmom zwiększać zyski, a nie tylko obniżać koszty.

Dobry nabywca powinien stale zastanawiać się, jak sprawić, by kupowane przez niego produkty były bardziej efektywne. Powinien starać się zwiększać zyski lub przychody dla swoich klientów.

Kupujący, którzy skupią się na ROI, będą postrzegani przez swoich klientów jako cenni partnerzy. Pomogą oni kontrolować budżety swoich klientów. Prawdopodobnie osiągną również większą osobistą satysfakcję z wykonywanej pracy.

Kupujący, którzy skupili się wyłącznie na redukcji kosztów, mogą nie osiągnąć tego samego poziomu satysfakcji osobistej. Ich klienci są bardziej skłonni postrzegać ich jako i funkcje administracyjne. Nie będą mieli tego samego poziomu relacji.

Personalizacja

Istnieje wiele badań, które pokazują, że personalizacja zwiększa zwrot z inwestycji. Nie dotyczy to tylko direct mail: dotyczy to również czasopism i innych produktów.

Możliwości personalizacji są coraz większe. Obecnie istnieje wiele sposobów na personalizację poprzez obrazy. Spersonalizowane adresy URL są również bardzo skuteczne w śledzeniu odpowiedzi i gromadzeniu danych klientów.

Kupujący drukarki powinni upewnić się, że są świadomi wszystkich opcji. Powinni również uświadamiać swoich klientów o możliwościach. Jednak w dzisiejszych czasach możliwe jest pójście o wiele dalej. To właśnie tam pojawia się inteligentne rozpoznawanie wydruków.

Inteligentne rozpoznawanie wydruków

Inteligentne rozpoznawanie wydruków jest obecnie oferowane przez wielu dostawców, takich jak Documobi. Użytkownik pobiera aplikację i skanuje wydrukowany element. W zamian otrzymuje zachętę promocyjną.

Jest to bardzo skuteczny sposób zarządzania interakcją z klientem. Jest on niezwykle wymierny. Co ważniejsze, reakcja na klienta może być zróżnicowana w zależności od miejsca i czasu.

Jest to dobra okazja dla kupujących drukarki, aby naprawdę pomóc firmie w gromadzeniu danych. Nie oznacza to jednak, że powinniśmy zapomnieć o niektórych z bardziej tradycyjnych sposobów na poprawę ROI.

Czasami powinniśmy pamiętać o zastosowaniu tradycyjnych sposobów poprawy druku. Używanie sitodruku drobniejszego lub sitodruku stochastycznego może mieć ogromne znaczenie dla niektórych elementów druku wysokiej jakości.

Ostatnio byłem sędzią w konkursie Printweek Award i byłem pod wrażeniem różnicy, jaką może zrobić właściwy seans do utworu.

Kupujący z pewnością muszą zastanowić się, w jaki sposób mogą poprawić wygląd i funkcjonalność kupowanych przez siebie przedmiotów.

Oto przykład, jak zmiana specyfikacji druku stworzyła dodatkową wartość dla klienta

Byłem zaangażowany w sprecyzowanie kilku bonów dla dużej gazety. Prosta zmiana typu stosowanego kodu kreskowego znacznie usprawniła zbieranie danych.

Nie było żadnych dodatkowych kosztów druku. Klient miał jednak możliwość wglądu do indywidualnej aktywności klienta. Pozwoliło im to na dalsze wprowadzanie na rynek w oparciu o te informacje.

Niektórzy nabywcy uważają, że nie mogą w ten sposób przyczynić się do realizacji projektów.

Czy na pewno większość firm jest zainteresowana tylko cięciem kosztów?

Często branża poligraficzna wychodzi z założenia, że cięcie kosztów jest najważniejsze w głowach klientów. Jednak w wielu przypadkach dzieje się tak dlatego, że firmy poligraficzne i nabywcy drukarek nie przedstawili w zarysie możliwości zwiększenia przychodów i zysków swoich klientów.

Ważne jest, aby wszyscy w branży zrobili wszystko, co w ich mocy, aby pokazać, jak druk może stanowić wartość dodaną do budżetów firm.

Oto trzy punkty akcji, które pomogą Ci poprawić wartość wydrukowanego przedmiotu

  • Dowiedz się, co Twój klient chce osiągnąć za pomocą zakupionego przedmiotu.
  • Porozmawiaj z dostawcami i zapoznaj się ze sposobami, w jaki możesz wnieść wartość dodaną do tej strategii
  • Zorganizowanie spotkania z posiadaczem budżetu w celu przedstawienia alternatywnych opcji specyfikacji
Czytać:  Czym jest potrójna ulotka?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.