Przejdź do treści

Drukowanie pocztówek biznesowych i marketing pocztówek stały się łatwe

Drukowanie pocztówek biznesowych i marketing pocztówek stały się łatwe

Stosowane dobrze, tanie pocztówki biznesowe mogą być skuteczną metodą kierowania klientami do kontaktu z Tobą za pomocą poczty bezpośredniej. Aby jednak w pełni wykorzystać marketingowe kartki pocztowe, trzeba dobrze zaprojektować projekt, mieć skuteczne wezwanie do działania i sposób na zmierzenie zwrotu z inwestycji.

Powinieneś również korzystać z usług dostawcy wysokiej jakości druku, korzystać z aktualnej listy mailingowej oraz planować i zarządzać swoją kampanią.

Projekt pocztówki biznesowej

Skuteczny marketing pocztówkowy zaczyna się od dobrego projektu, a dobry projekt zaczyna się od jasnego wyobrażenia o tym, co chcesz, aby Twoja kampania pocztowa osiągnęła. Chcesz prowadzić sprzedaż bezpośrednią, generować wskazówki dla swoich pracowników sprzedaży do uzupełnienia, promować swoją markę online, czy coś innego?

Kiedy już będziesz wiedział, co chcesz osiągnąć, pamiętaj o tych wskazówkach, aby zaprojektować przyciągającą wzrok pocztówkę, która wesprze Twój cel:

  • Pełnokolorowe kartki pocztowe mają większą „możliwość przechowywania”, co zwiększa szybkość reakcji.
  • Proste wzory często mają większy wpływ, ponieważ są łatwiejsze do odczytania z odległości.
  • Postaraj się nie sprzedawać za dużo, pamiętaj, że pocztówka jest degustatorem Twojej firmy lub organizacji, nie jest broszurą, więc nie staraj się zawijać wszystkiego na raz, jeśli chodzi o Pocztówki – wtedy mniej to zdecydowanie więcej.
  • Użyj czcionki o rozmiarze powyżej 11 punktów i ogranicz tekst do minimum, aby uniknąć tłoku, chcesz, aby Twoje karty miały wpływ, czcionki poniżej 11pt zazwyczaj wskazują, że starasz się wyświetlać zbyt dużo tekstu i nie możesz zmieścić go w całości.
  • Wykorzystaj oferty i kody kuponowe, aby dodać do nich postrzeganą wartość.

Skuteczne wezwanie do działania

To, że wiesz, co chcesz, aby twoi klienci robili po przeczytaniu twoich pocztówek, nie oznacza, że to robią, chyba że im powiesz. Dołącz jedno, bezpośrednie i natychmiastowe wezwanie do działania, takie jak „Zadzwoń teraz” lub „Zapisz się dziś”, w punkcie centralnym do podpisania projektu.

Pomiar zwrotu z inwestycji przy użyciu wskaźników, które mają dla Ciebie sens.

Jeśli nie będziesz śledzić wyników marketingu pocztówkowego lub jakiejkolwiek innej kampanii marketingowej w tym zakresie, nie będziesz miał pojęcia, co działa, a co jest stratą cennych zasobów. Wiedza o tym, jak dobrze każda kampania działa, jest niezbędna do planowania przyszłych kampanii.

  • Użyj kodu oferty lub kuponu do śledzenia wyników, z innym kodem na każdej kampanii lub kanale (pocztówki, ulotki, broszury itp.).
  • Zaprowadź klientów na niestandardową stronę docelową, dzięki czemu będziesz mógł dopasować ich doświadczenie do materiału, który ich do Ciebie przywiózł, i jednocześnie śledzić, skąd pochodzą.
  • Oblicz zwrot z inwestycji przy użyciu wskaźników, które mają dla Ciebie sens.

Druk kart pocztowych

Pocztówki direct mail marketing są zazwyczaj A6, lub 105x148mm, drukowane obustronnie w pełnym kolorze (dla maksymalnego efektu). Poszukaj drukarki, która oferuje zapas gokarta minimum 250 g/m², ale 350 g/m² do opcji lepsza. Wykończenie na wysoki połysk może nadać profesjonalny wygląd każdemu projektowi, natomiast jedwabne wykończenie może dać odrobinę wyrafinowania.
Powinieneś być w stanie pobrać pliki szablonów ze strony internetowej drukarki, aby ułatwić dostarczenie projektu w odpowiednim formacie. Rozejrzyj się za firmą drukującą pocztówki z przyjaznym personelem obsługi klienta, który przeprowadzi Cię przez każdy etap procesu, jeśli będziesz potrzebował pomocy.

Marketing pocztówkowy

Marketing pocztówkowy jest szczególnie efektywny w obu grupach wiekowych, a młodsza i starsza publiczność dobrze na niego reaguje. Jeśli projektujesz z myślą o swoich odbiorcach, kartki pocztowe to sposób na utrzymanie marki i przekazu w pamięci klienta, ponieważ można je łatwo przypiąć do tablic ogłoszeniowych lub przykleić na lodówce za pomocą magnesu.
Wyślij biznesową pocztówkę z cennymi informacjami do obecnych klientów, a pojedyncza kartka może przyczynić się do powtórnej sprzedaży przez kolejne miesiące.
Jaka jest różnica między udaną kampanią pocztówkową a kampanią bombową? Celowanie i czas. Skieruj swoją kampanię na listę jakości, niezależnie od tego, czy jest to Twoja własna lista klientów, starannie przefiltrowana, czy też lista marketingu bezpośredniego od brokera, upewnij się, że lista jest aktualna i przefiltrowana, aby usunąć duplikaty i cele o niskiej wartości.

Czytać:  Origami - sztuka w papierze zaklęta

Zarządzanie kampanią direct mail

Czas, aby Twoja kampania dotarła w najbardziej responsywny dzień tygodnia dla Twojej branży. Jeśli jesteś skierowany do małych firm, a następnie uniknąć końca miesiąca, jak pieniądze są zwykle napięte, jak większość właścicieli firm czekają na płatności od swoich klientów. Jeśli jesteś skierowany do sektora detalicznego, a następnie dążyć do około 23. dnia każdego miesiąca, który jest, gdy większość ludzi dostaje płatności. Jeśli dostaniesz ten czas w odpowiednim momencie, to zwiększysz reakcję, pomylisz się i ryzykujesz, że Twoja promocja zostanie odłożona na inny czas, co wiąże się z ryzykiem jej utraty, lub co gorsza, zostanie wyrzucona prosto do kosza na śmieci!

Upewnij się, że masz personel do obsługi zwiększonej liczby zapytań. Jeśli Twoje zasoby kadrowe są ograniczone, spróbuj zdumiewającej dostawy w ciągu kilku tygodni, zamiast ryzykować utratę sprzedaży lub przewodów, ponieważ nie możesz odebrać telefonu wystarczająco szybko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.