Istnieje miliard różnych t-shirtów, które możesz mieć wydrukowane dla swojej firmy. Jeśli rozważasz zamówienie na zamówienie, pomyśl o następujących 10 elementach, które pomogą zawęzić dokładnie to, co najlepiej zaspokoi Twoje potrzeby:
1. Cel.
Czy jest to koszulka z nadrukiem, która ma promować Twoją firmę? Czy koszulka będzie noszona przez pracowników jako mundur? Czy koszulka będzie sprzedawana w sprzedaży detalicznej? Cel ubioru jest czynnikiem decydującym dla wielu decyzji w dół linii, w tym odzieży i ile chcesz wydać.
2. Widzowie.
Czy mężczyźni, kobiety, czy oboje będą nosili te koszule? Czy są one poniżej 18 roku życia? Ponad 40? Demografia osoby noszącej tę koszulę będzie miała wpływ na decyzje od rodzaju sztuki do koloru koszulki.
3. Obrazek.
Jaki obraz powinna przekazywać koszulka? Współczesny i czysty? Dziki i zabawny? Powierzchowny przekaz przekazywany przez koszulkę powinien reprezentować Twoją firmę i rodzaj oferowanych przez Ciebie produktów.
4. Marka.
Jak i w jakim stopniu Twoja konkretna marka powinna być reprezentowana na koszulce? Wielkość i umiejscowienie tożsamości Twojej marki zależy od stopnia rozpoznawalności nazwy odpowiedniej dla celu odzieży.
5. Odzież.
Czy trwałość Twoich koszulek jest najważniejszą kwestią w przypadku niestandardowych t-shirtów? Być może trwałość jest Twoim priorytetem numer jeden. Wybór tkaniny jest podstawą właściwego procesu nadruku koszulki.
6. Linia czasowa.
Czy koszulka jest przeznaczona na konkretną imprezę? Czy ta impreza odbędzie się za mniej niż tydzień? Niektóre procesy drukowania trwają dłużej niż inne i mogą wymagać dłuższego czasu realizacji. Jest to ważny czynnik przy rozważaniu niestandardowego zamówienia na t-shirt dla Twojej firmy.
7. Jakość.
Czy te koszule będą noszone w sytuacjach, które wiążą się z dużym zużyciem? Czy koszulki z nadrukami będą często prane? Niektóre sploty są silniejsze od innych i jest to na pewno czynnik, który będziesz chciał wziąć pod uwagę.
8. Dzieło sztuki
Jesteś artystą? Czy ma pan artystę do pracy? Być może wystarczy proste składanie czcionek. Każdy sklep będzie posiadał wytyczne dotyczące składania prac artystycznych.
9. Koszt.
Czy masz tylko małą działkę na swoje koszulki z nadrukiem, czy niebo jest limitem? Każdy krok posiadania koszulki z nadrukiem będzie miał dobrą, lepszą i najlepszą opcję.
10. Powtórz.
Czy jest to jednorazowe specjalne zamówienie, czy też wyobrażasz sobie zamówić więcej takich samych lub podobnych t-shirtów w przyszłości? W większości przypadków można zaoszczędzić pieniądze, zamawiając większe ilości. Odrobina wstępnego planowania może pomóc Ci zaoszczędzić sporo pieniędzy!