Przejdź do treści

12 powodów, dla których druk wizytówek jest nadal ważny

12 powodów, dla których druk wizytówek jest nadal ważny

​Dlaczego warto korzystać z wizytówek w erze cyfrowej, gdy wydaje się, że wszyscy, od małych dzieci po babcie, mają w rękach urządzenie cyfrowe lub przyciskają je do uszu? Czy tradycyjna wizytówka nie jest zbyteczna, a przynajmniej stara? Niemal wszystko, co robimy dziś w biznesie jest cyfrowe – wysyłanie poczty, podpisywanie umów, uczestnictwo w spotkaniach, a nawet nawiązywanie kontaktów. Mimo to, wizytówka to jedyna rzecz, której w najbliższym czasie nie zastąpią rozwiązania online. Oto 12 powodów, dla których stara, sprawdzona wizytówka z dobrej drukarni jest nadal ważna – i dlaczego powinieneś mieć zapas wizytówek zawsze przy sobie.

Dlaczego druk broszur i wizytówek wciąż się opłaca?

1. Cyfrowe wymienianie informacji kontaktowych jest bezosobowe Networking polega na tworzeniu prawdziwych kontaktów. Wysyłanie informacji kontaktowych przez SMS lub e-mail jest wygodne, ale również wyjątkowo bezosobowe. Zaangażowanie w kontakt wzrokowy i rzeczywistą rozmowę to początek wszystkich prawdziwych relacji. Dwie osoby z głowami ukrytymi w swoich telefonach nie będą tworzyć żadnych znaczących wspomnień o spotkaniu. Po rozmowie i tak możesz z łatwością przesłać informacje z wizytówki na urządzenie mobilne.

2. Są najbardziej efektywnymi narzędziami marketingu bezpośredniego Marketing e-mailowy, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i płatne reklamy świetnie sprawdzają się w pozyskiwaniu potencjalnych klientów, ale nadal nie są tak skuteczne, jak osobiste spotkanie zamknięte uściskiem dłoni i wymianą wizytówek. W każdej chwili możesz natknąć się na potencjalnego potencjalnego klienta lub kontakt – na targach, konferencjach branżowych, poczekalniach na lotnisku – i uzbrojenie się w wizytówki zapewni, że nigdy nie przegapisz okazji, by nawiązać cenne połączenie biznesowe. Trzymaj trochę wizytówek w kieszeniach, portfelu, klipsie na pieniądze lub torbie na laptopa, aby następnym razem, gdy spotkasz się z potencjalnym klientem, będziesz przygotowany.

Jak mały biznes, np. drukarnia online może wywrzeć dobre wrażenie?

3. Wizytówka to często pierwsze wrażenie, jakie wywiera Twoja marka Kiedy spotkasz kogoś, kto potencjalnie może okazać się wspaniałym klientem lub choćby miłym kontaktem, czy nie chcesz, aby wyszedł ze spotkania z jak najlepszym wrażeniem? Podarowana wizytówka to coś więcej niż tylko podanie adresu e-mail lub numeru telefonu. Kiedy nawiązujesz kontakt za pośrednictwem mojej wizytówki, nie chcesz, aby Twoja marka była powiązana ze słowem „byle jakie”. Drukarnia internetowa próbująca zrobić dobre pierwsze wrażenie nie wycięłaby nożyczkami banera z kawałka tektury. Wiele doświadczonych ludzi ma tę samą mentalność, jeśli chodzi o wizytówki. Twoim celem jest zrobić niezapomniane pierwsze wrażenie – używaj więc produktów premium, np. metalowych wizytówek lub wizytówek druk na płótnie wysokiej jakości, aby uzyskać dodatkowy efekt. Robią świetne pierwsze wrażenie, a także działają jak świetny lodołamacz. Rozmowy po prostu nie kończą się po przekazaniu wizytówki. Co jeszcze bardziej pobudzi rozmowę, to unikatowe wizytówki. Cena nie powinna grać tutaj roli. Tak, wyjątkowe wizytówki kosztują więcej – ale pomyśl o tym, ile niepotrzebnych wydatków możesz wyciąć, by przydzielić fundusze na świetne wizytówki. Poczekaj trochę dłużej na stół do ping ponga i ekspres do kawy w biurze, a otrzymasz wizytówki, które zrobią świetne pierwsze wrażenie.

Czytać:  5 wskazówek dotyczących planowania dla pracowników administracyjnych

Zapłać za druk cyfrowy wizytówek raz, korzystaj wielokrotnie!

4. Twórcze wizytówki są udostępniane – kontynuują marketing za Ciebie Wizytówka to fizyczny przedmiot, z którym potencjalny klient opuszcza spotkanie. Twoja marka zostaje z nim. Jeśli spotkasz się z potencjalnym klientem i wymienisz adresy e-mail i numery telefonów, to każdy z was odchodzi z nowym wpisem w telefonie komórkowym – i tyle. Jeśli natomiast podarujesz komuś kreatywną wizytówkę, jest duża szansa, że zostanie pokazana innym osobom – przedstawiając Ciebie i Twoją markę kolejnym odbiorcom.

5. Wizytówki pokazują, że jesteś przygotowany Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że ktoś napisał swoje dane kontaktowe na serwetce i przekazał Ci ją? Co powiesz na kogoś, kto miał telefon komórkowy z rozładowaną baterią? To nie jest najbardziej profesjonalne podejście. Jeśli spotkałeś dwie osoby i jedna szukała czegoś do pisania, a druga osoba po prostu wyciągnęła wizytówkę, z kim chciałbyś robić interesy? Pokazanie, że jesteś przygotowany przez cały czas, jest świetnym wskaźnikiem profesjonalizmu.

Jak tania drukarnia może pomóc Ci w biznesie?

6. Urządzenia cyfrowe, takie jak smartfony, są wszędzie, ale niekoniecznie ułatwiają lub przyspieszają przekazywanie komuś twoich firmowych informacji kontaktowych. Możesz wysłać do konkretnej osoby dane kontaktowe, ale wymaga to uzyskania jej adresu e-mail danej i wpisania ręcznie każdej linijki. W żaden sposób nie jest to szybsze niż wręczenie komuś wizytówki. Kraków centrum, obrzeża Warszawy czy przedmieścia Nowego Sącza – niezależnie od miejsca, najszybsze będzie i tak fizyczne wręczenie kartonika. To prawda, że niektóre urządzenia cyfrowe, takie jak telefony z Androidem lub iPhone’y, umożliwiają wygodniejsze przesyłanie informacji z jednego telefonu do drugiego, ale najczęściej pomiędzy kompatybilnymi urządzeniami. Szanse, że wszyscy potencjalni klienci posiadają ten sam rodzaj telefonu są bardzo nikłe, dzięki czemu wizytówki znów okazują się lepszym rozwiązaniem.

Dlaczego powinieneś zamówić wizytówkę z drukarni cyfrowej?

7. Niektóre osoby nie korzystają z urządzeń mobilnych Zgadzam się! Jakim cudem radzą sobie każdego dnia? W profesjonalnym świecie jest mnóstwo ludzi, którzy wciąż nie posiadają smartfona (lub nie zawsze mają go ze sobą). Są i ludzie, którzy mają komputery w swoich domach, ale nie używają ich regularnie. Jeśli chcesz sprzedać rzeczy niektórym z tych osób, pomóc mogą wizytówki.

8. Wizytówki nie mają przestojów w działaniu Nigdy nie są niedostępne z powodu przerw w dostawach Internecie. Można ich używać na odległym obozie rybackim lub na konferencji branżowej w hotelu w centrum dużego miasta – lub nawet w sytuacjach, gdy telefony komórkowe i inne urządzenia cyfrowe mogą być wyłączone, na przykład w samolotach lub w szpitalach.

Co doradzi Ci każda dobra drukarnia?

9. Wizytówki zapewniają autentyczność małej firmie Ludzie chcą współpracować z firmami, które uważają się za godne zaufania. W obliczu firm, które nie mają dysponują dobrze rozpoznawanymi nazwiskami lub ugruntowaną reputacją, nowi klienci oceniają firmę pod względem jej wyglądu (i tego, co inni o niej mówią). Posiadanie dobrze wyglądających wizytówek to jeden ze sposobów, w jaki zwrócisz uwagę na to, że prowadzisz profesjonalny biznes.

10. Wizytówki otwierają nowe możliwości marketingowe Promujesz swój mały biznes, rozdając wizytówki – i masz nadzieję, że osoba, której ją przekazujesz, użyje informacji z kartonika, aby się z Tobą skontaktować. Ale dlaczego zatrzymywać się tylko na tym? Przekształcenie wizytówki w broszurę pozwala powiedzieć potencjalnemu klientowi lub klientowi, dlaczego powinna do ciebie dzwonić, a wszystko to na jednej karcie. Lub możesz posunąć się o krok dalej i zamienić wizytówkę w element promocyjny, który będzie służył jako codzienne przypomnienie o Twojej firmie.

Czytać:  8 zasad projektowania plakatów według Davida Bernsteina

Wizytówki: wzory na międzykulturową gwarancję szacunku w biznesie

11. Wizytówki są niezbędne do zawierania transakcji w niektórych sytuacjach i kulturach Rytualna wymiana wizytówek ma kluczowe znaczenie dla nawiązywania relacji biznesowych w wielu krajach. Na przykład w Hong Kongu, jeśli dostaniesz wizytówkę i nie oferujesz jej w zamian, możesz w zasadzie zamknąć tam biznes. Również w Japonii jakość i stan Twojej wizytówki mówi wiele o tym, jak podchodzisz do swojego biznesu i swojego wizerunku.

12. Wizytówki ułatwiają nawiązywanie kontaktów Wiele biznesowych kontaktów zawiera się wirtualnie w dzisiejszych czasach. Ale podczas gdy sieć internetowa rozszerzyła kręgi wszystkich ludzi, także biznesu, nie zastąpiła ona kontaktu twarzą w twarz, który od dawna jest sprawdzoną metodą tworzenia relacji biznesowych, kreowania realnych okazji biznesowych i zwiększania sprzedaży. Wizytówki odgrywają ważną rolę we wszystkich tych funkcjach.

Dlaczego druk wizytówek nadal jest konieczny?

Dlaczego warto korzystać z wizytówek? Ponieważ staromodny papierowy prostokąt jest nadal najszybszym i najłatwiejszym sposobem udostępniania informacji kontaktowych partnerom biznesowym oraz potencjalnym klientom. Nawet w erze cyfrowej, wizytówki wciąż są jednym z najlepszych sposobów, aby przypomnieć ludziom o Twoim małym biznesie. Zatem bez obaw, rozmowy nadal będą się kończyć słowami „pozwól, że ci dam wizytówkę” przynajmniej nieco dłużej. Odwiedź więc pierwszą drukarnię online i zamów odpowiednie kartoniki już teraz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.