Przejdź do treści

Czy klienci Twojej drukarni mają zazdrość o koperty?

Czy klienci Twojej drukarni mają zazdrość o koperty?

Czy klienci Twojej drukarni mają zazdrość o koperty? POWINNI!

Jeśli chodzi o pomoc klientom drukującym w wyróżnieniu się w skrzynce pocztowej, opcje, które mogą wyróżnić Twoją firmę, są w zasięgu ręki bardziej niż Ci się wydaje. Drukarnie są w wyjątkowej sytuacji, która może otworzyć drzwi do nowych rozmów i fanów poprzez zapewnienie najwyższej klasy opcji kopert.

Oto kilka pomysłów…

Przykładowa prezentacja

Skoncentruj się na próbkach kopert, aby wzbudzić zachwyt, a nie praktyczność. Zbierz koperty, które nie są powszechnie używane przez projektantów. Przeszukałam szybko stronę i znalazłam kilka zabawnych kopert na monety i koperty biurowe, które już teraz skłaniają mnie do myślenia o kreatywnych sposobach ich wykorzystania. Celem jest bycie źródłem „inspiracji do druku”, a nie sprzedawcą. Nawet jeśli zdecydują się na białe #10, zapamiętają Cię jako partnera do współpracy i zachowają próbki do czasu, aż pojawi się właściwy projekt.

Bądź towarzyski

Wiem, ale to nie zniknie. Możesz pominąć ten akapit, jeśli nadal nie jesteś na pokładzie z marketingu w mediach społecznościowych – jak również angażowanie się z 76 milionów millenialsów i 10’s milionów Gen Z za nimi.

Dla wszystkich innych…

Jeśli przygotowałeś zestaw próbek zabawnych kopert, udostępnienie zdjęć i poproszenie odbiorców o sugestie, jak można kreatywnie wykorzystać koperty biurowe, może wygenerować niesamowite zaangażowanie. Upewnij się, że zaproponujesz uczestnikom wysłanie zestawu próbek po drodze (kopert i druku!), aby zdobyć nowych przyjaciół wśród klientów druku, z którymi będziesz mógł kontynuować rozmowy.

Aby jeszcze bardziej poszerzyć pole działania, możesz wysłać swoim obecnym klientom kilka arkuszy papieru o odpowiednim rozmiarze wraz z instrukcją wykonania kopert origami. Stwórz hashtag, aby każdy mógł podzielić się zdjęciami stworzonych przez siebie kopert. Zaoferuj wysłanie zestawu do origami odpowiednim osobom, które zaangażują się w strumień. Projektanci są zazwyczaj połączeni z innymi projektantami, na przykład, jeden udział od właściwego projektanta może przynieść 100’s swoją drogę.

Idź w stronę zieleni

Zrównoważony rozwój jest bardzo aktualny, ale kupujący nie chcą być znudzeni przez bio-masy bla bla bla. Rozumieją, że można je poddać recyklingowi i mogą być bardziej zainteresowani współpracą z drukarniami, które robią wszystko, co w ich mocy, aby zwrócić się ku środowisku naturalnemu – szczególnie dotyczy to niższych roczników millenialsów i generacji Z wchodzących na rynek pracy. Są oni bardzo skupieni na wszystkich sprawach związanych z Matką Ziemią, upewnij się, że umieścisz to w centrum swoich dyskusji.

Kiedy odnoszę się do zielonego, mam na myśli dosłownie! Stwórz promocję, która obejmuje wysyłanie klientom kopert z nasionami, które mogą zasadzić. Zachęć ich, aby zaangażowali w to swoje dzieci i zrobili zdjęcia z procesu uprawy. Po drodze możesz podać fakty typu „Czy wiesz, że” na temat druku, papieru i zrównoważonego rozwoju (Two Sides ma wszystko, czego potrzebujesz) i zaoferować wysłanie zasianych kopert odpowiednim uczestnikom po drodze.

Koperta proszę…

Jeśli chodzi o przyciąganie uwagi, drukarnie muszą się bardziej postarać. Pomagasz klientom wyróżnić się, mówisz im, jak ważne jest wyróżnianie się, a teraz Twoja kolej, aby się wyróżnić, dzieląc się czymś nowym w inny sposób, dzieląc się czymś starym w nowy sposób i po prostu wychodząc MAD z nowymi pomysłami, które przebijają się przez hałas i inspirują Twoich klientów do zrobienia czegoś nowego z Tobą.

Drukuj długo i z sukcesem!

Aby uzyskać pomocny przewodnik po rozmiarach kopert, kliknij tutaj. Aby uzyskać więcej wskazówek dotyczących druku i papieru, odwiedź nasz blog.

Czytać:  Jak za pomocą dobrze wyglądającego portfolio zdobyć klienta?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.