Przejdź do treści

Jak najlepiej wykorzystać domowe biuro

Jak najlepiej wykorzystać domowe biuro

W przyszłości zatrudnienie w korporacji będzie obejmować pracę zdalną jako stałą opcję, a nawet wymóg, dla dużej części populacji, wielu z nas prawdopodobnie będzie pracować z naszych domów, przynajmniej w niepełnym wymiarze godzin. W miarę jak oswajamy się z tym trendem, porozmawiajmy o pomysłach na to, jak w pełni wykorzystać możliwości domowego biura.

Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja!

Lokalizacja miejsca pracy jest najwyższym priorytetem w tworzeniu obszaru, w którym można funkcjonować na swoim najwyższym poziomie. Jest prawdopodobne, że kiedy większość z nas kupiła lub podpisała umowę najmu na nasz obecny dom lub mieszkanie, nie braliśmy pod uwagę, że będziemy pracować w tej przestrzeni. Tak więc, opcje dotyczące miejsca, w którym chcemy założyć sklep mogą być ograniczone. A jeśli mieszkasz z rodziną lub masz współlokatorów, będziesz potrzebował ich współpracy w sprawie umieszczenia swojej stacji roboczej.

Jeśli to możliwe, będziesz pracować najlepiej, gdy możesz mieć stałe miejsce. Zaoszczędzisz czas na obu końcach dnia, jeśli nie będziesz pakować sprzętu, drukowanych plików i akcesoriów na biurko. Jeśli możesz przechowywać te przedmioty przy biurku, nie będziesz tracić czasu na szukanie ich. Jeśli to nie jest opcja, a następnie zainwestować w jakości laptopa tote lub plecak. Szybko przeszukałem tę stronę i znalazłem na niej obszerne recenzje, które pokazują różne opcje.

Wybierz obszar, który oferuje najbardziej naturalne oświetlenie. Jeśli możesz pracować w pobliżu okna, będziesz bardziej produktywny. Moje biuro było w naszym domu przez ponad 10 lat. Większość ten czas biuro był w nasz piwnicy i jeżeli jestem uczciwy, ja był gloryfikujący szafą na tylnej ścianie z malutkimi oknami nad eye poziomem. Służyło to jednak jako dobre miejsce, gdzie trzej aktywni synowie mogli unikać „staruszka”, kiedy ten nie podróżował. Dwa lata temu odciągnąłem całkiem niezły zamach stanu i skutecznie przekonałem moją żonę, że nasza jadalnia będzie lepszym biurem. Po szybkiej sprzedaży zestawu do jadalni, zanim zdążyła zmienić zdanie, przeniosłem się na schody. Od czasu mojego awansu na główne piętro, czuję się bardziej czujny, produktywny i znacznie cieplejszy w zimie.

Zrób to po swojemu

Zadbaj o wygodę swojego biura i stosuj zasady ergonomii. Nie zadowalaj się ustawieniem laptopa na stoliku do kawy, na który patrzysz z kanapy przez 8 godzin dziennie. Twoja szyja będzie krzyczeć na ciebie w krótkim czasie. Monitor powinien znajdować się bezpośrednio przed Tobą, a górna część ekranu powinna być na poziomie oczu lub nieco poniżej. Zainwestuj w wygodne krzesło, które podeprze Twój kręgosłup. Ustaw klawiaturę i mysz tak, aby ramiona znajdowały się blisko ciała, a dłonie na wysokości łokci lub nieco poniżej. Powyższe sugestie to tylko kilka z listy opracowanej przez Klinikę Mayo.

Znajdź odpowiedni dla siebie rozmiar opakowania papieru. O ile Twoja firma nie wysyła materiałów bezpośrednio do Twojego domu, to teraz Ty musisz być szefem w kwestii wyboru papieru. W ciągu ostatniego roku Domtar rozszerzył liczbę opcji do wyboru, gdy nadchodzi czas uzupełniania zapasów papieru. Dzięki temu nadal możesz nabyć wysokiej jakości papier w dogodnym dla Ciebie rozmiarze. Papier Lettermark™ copy i Xerox® Vitality® są dostępne w opakowaniach kartonowych o pojemności 3, 5 lub 10 ryz. Dostępna jest również nowa opcja Lettermark z opakowaniem zbiorczym na 1250 arkuszy. Papier nie wymaga recyklingu i waży zaledwie 12,5 funta. To sprawia, że jest to opłacalna opcja papieru, nawet jeśli musisz transportować swoje zapasy z jednego miejsca na drugie.

Jeśli chcesz poczuć się jak w domu, pracując w domu, wiedz, że papier Domtar jest dostępny w wielu opcjach, które sprawią, że Twoje biuro będzie działać wydajnie.

Czytać:  Nowa inicjatywa Rady ds. papieru i opakowań na rzecz zrównoważonego rozwoju wystartowała!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *