Przejdź do treści

Media drukowane a reklama online

Media drukowane a reklama online

Z Internetu ustanowiony jak wiele osób pierwszy port połączenia dla informacji o firmach, i smartphone app zdolne do dostarczania w czasie rzeczywistym ofert dla bystrych kupujących, można się zastanawiać, czy media drukowane jest nadal rentowny kanał, lub czy należy skoncentrować swój budżet na reklamie online. Prawda jest taka, że zarówno reklama online i drukowana mają swoją rolę do odegrania w spójnym zarządzaniu marką i strategią generowania sprzedaży.

Reklama online

Jeśli dostarczasz usługę całkowicie online, przerwanie perspektywy z Twoją ofertą, gdy są one online, może być bardzo skuteczne. Jeśli masz fizyczną lokalizację, którą klienci mogą odwiedzać, aplikacje na smartfony idealnie nadają się do ostrzegania ich o Twojej ofercie, gdy są w pobliżu i prawdopodobnie zadzwonią. Jeśli masz fizyczną lokalizację, którą klienci mogą odwiedzać, aplikacje na smartfony idealnie nadają się do ostrzegania ich o Twojej ofercie, gdy są w pobliżu i prawdopodobnie zadzwonią. Online, jesteś w konkurencji z każdą inną firmą o uwagę klienta, a tylny przycisk jest tylko jedno kliknięcie. Często kampanie reklamowe online koncentrują się na przechwytywaniu ołowiu i monitorowaniu komunikacji za pomocą poczty elektronicznej.
Jako minimum, Twoja kampania reklamowa online powinna składać się z:

  • Twoja firmowa strona internetowa
  • Formy wychwytywania ołowiu
  • Kampanie e-mailowe
  • Kampanie budowania bannerów lub linków tekstowych
  • Obecność w mediach społecznościowych na Facebooku i Twitterze

Reklama w mediach drukowanych

Jeśli chcesz dotrzeć do wąskiej niszy, szczególnie jeśli jest to nisza lokalna, media drukowane poprzez dostarczanie ulotek nadal oferuje najbardziej efektywną metodę. Zasięg regionalny i krajowy może być również osiągnięty poprzez reklamę w lokalnych, krajowych, a nawet międzynarodowych publikacjach.

Wiarygodność

Istnieje element wiarygodności związany z reklamą w mediach drukowanych. Podczas gdy każdy może założyć stronę internetową w mniej niż jeden dzień, produkcja profesjonalnej kampanii drukowanej wymaga czasu, wysiłku i finansowania. Tak jak profesjonalnie wydrukowany papier firmowy zrobił większe wrażenie niż poczta elektroniczna, tak reklama prowadzona w krajowej publikacji będzie miała większą wagę niż baner online. Materialne i fizyczne medium jest bardziej przekonujące niż elektroniczne.

Reklama końcowa

Kiedy przeglądarka wyląduje na Twojej stronie, chyba że wypełni formularz lub dokona zakupu od razu, szanse na odzyskanie leadu są niewielkie. Mimo, że niektóre osoby mogą założyć zakładkę na Twoją stronę zamierzającą wrócić później, zakładka ta nie ma możliwości przypomnienia im, schowana na liście hiperłączy. Z drugiej strony, jeśli niezdecydowany kupujący wrzuci ulotkę do torebki lub przypnie ją do tablicy ogłoszeń, działa ona jak ciągłe przypomnienie o Twojej ofercie. Z drugiej strony, jeśli niezdecydowany kupujący wrzuci ulotkę do torebki lub przypnie ją do tablicy ogłoszeń, działa ona jak ciągłe przypomnienie o Twojej ofercie. Zamieść cenne informacje, do których mogą się odwoływać, na Twoich nośnikach drukowanych, a Ty możesz zachować swój biznes w pamięci na czas nieokreślony.
Połącz to z reklamami w gazetach i czasopismach, billboardami i oznakowaniami oraz katalogami i broszurami, a media drukowane zapewniają niezrównaną widoczność, którą konsument ma mniejsze szanse dostroić.

Jako minimum, Twoje kampanie w mediach drukowanych powinny obejmować:

  • Materiały firmowe, takie jak papier firmowy, koperty, kartki z życzeniami, itp.
  • Ulotki i pocztówki reklamowe wysyłane na rynek docelowy jako bezpośrednie kampanie pocztowe.
  • Broszury i katalogi wysyłane do istniejących klientów lub kwalifikowanych leadów
  • Reklama w gazetach i czasopismach, a nawet międzynarodowych publikacjach.

Poprzez zapewnienie, że reklama online i drukowane media dzielą się spójnym obrazem marki i jakości, i wiążąc te kampanie do innych kanałów reklamowych, takich jak reklamy telewizyjne i radiowe, można poprawić wskaźnik odpowiedzi na całym świecie. Zamiast myśleć o druku w porównaniu z reklamą online, pomyśl o małżeństwie między nimi.

Czytać:  Jak za pomocą dobrze wyglądającego portfolio zdobyć klienta?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.